TRUST Communications | 10 cărți esențiale pentru un antreprenor
15591
post-template-default,single,single-post,postid-15591,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-theme-ver-17.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive

10 cărți esențiale pentru un antreprenor

10 cărți esențiale pentru un antreprenor

Există cărți care se citesc și cărți care se studiază. Mai jos sunt cele care ne ajută pe noi să găsim cele mai bune răspunsuri, indiferent de întrebări.

  1. Cele 100 de legi absolute ale succesului în afaceri – Brian Tracy

De ce au unii oameni succes în business? De ce unele afaceri rezistă și altele nu? Brian Tracy, unul dintre cei cunoscuți speakeri din lume, are răspunsurile la aceste întrebări. Tracy, în baza experienței sale de peste trei decenii în business, prezintă un set universal de reguli care stau în spatele oamenilor de succes, indiferent că vorbim de firme mici, mijlocii sau multinaționale.

  1. Ghid practic de negociere. 101 practici prin care poți câștiga de fiecare dată – Peter B. Stark, Jane Flaherty

Tehnicile prezentate în carte ne ajută să facem diferența dintre o negociere bună și una nereușită, ne arată cum să aflăm informații esențiale din studierea unor detalii aparent puțin importante, precum limbajul trupului, cum să pui întrebari pentru a obține informații esențiale, care este momentul în care este necesar să intervină un mediator, cum să lucrezi în grup sau individual și multe alte tehnici pe care le poți folosi în orice tip de negociere. Totul în viață este o continuă negociere, de la cina pe care o planifici cu partenerul de viață și până la mărirea de salariu pe care o dorești.

  1. Săptămâna de lucru de 4 ore – Timothy Ferriss

Bestseller la nivel internațional, cartea lui Tim Ferriss le prezintă cititorilor cum să aibă mai mult timp liber și să lucreze mai puțin. Un impuls pentru a ne urma visele și a ne confrunta temerile, câștigând în același timp banii necesari pentru a ne permite asta. 

  1. Succes și putere – 48 de legi pentru a reuși în viață – Robert Greene, Joost Elffers

O listă a celor mai bune legi ale puterii și controlului din istoria omenirii, cartea scrisă de Robert Greene și Joost Elffers ne învață cum să câștigăm controlul, să învățăm regulile jocului și să avem succes. Cartea enunță legi formulate de mari gânditori ai lumii, de la Sun Tzu, Machiavelli și până la Henry Kissinger.

  1. Design – Tom Peters

Designul stă la baza succesului pentru fiecare produs. Aceasta este ideea principală a cărții lui Tom Peters. Ușor de citit (poate fi terminată în numai o oră), cartea este utilă tuturor celor care vor să își facă o afacere sau să conducă una. Deoarece percepția creează realitatea, designul stă la baza unui business și reprezintă cu exactitate ceea ce este el.

  1. Leadership – Tom Peters

Cheia în leadership este comunicarea. În loc să ne uităm la lucrurile care nu merg într-o organizație și să căutăm să le reparăm, este mult mai util să ne uităm la cele care au mers bine și să construim pe ele. Ce înseamnă de fapt factorul WOW este iar o informație esențială care poate fi aflată citind această carte.

  1. Cum să livrezi fericire – Tony Hsieh

Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, împărtășește în cartea sa ce a învățat în afaceri, de la începutul cu administrarea unei ferme de râme la vârsta de 9 ani și mai apoi a unei pizzerii, până la LinkExchange, Zappos și altele. Cartea lui Tony ne arată cum o cultură organizațională foarte diferită de cele tradiționale reprezintă un model eficient pentru a atinge succesul. De asemenea, Hsieh consideră că a căuta să-i faci fericiți pe cei din jurul tău te poate face mult mai fericit și pe tine.

  1. Trust Me, I’m Lying: Confessions of a Media Manipulator – Ryan Holiday

Ne-a recomandat-o Alexandru Negrea și nu putem să spunem că ne place…în schimb putem spune cu certitudine că este esențială pentru orice persoană care apare sau are legătură cu așa-zisa New Media. O carte despre minciuni și adevăruri scrisă de un manipulator media, așa cum își spune autorul, despre cum se creează știrile pentru promovarea unor branduri/ evenimente. Dacă vreți să aflați cum se poate crea sau strica o reputație, despre cum unele produse sau persoane, până ieri anonime, devin senzații pe Internet, atunci citiți această carte. Un bestseller internațional, în care se povestește cu adevărat cum funcționează presa și blogurile din SUA. Comparația cu România o puteți face după ce o citiți.

  1. The Art of the Start – Guy Kawasaki

Oldie and Goldie…cartea lui Guy Kawasaki, fost evanghelist la Apple, se adresează atât celor care doresc să înceapă un business, cât și celor care vor să se angajeze într-o companie și să aibă rezultate. „Cum îți transformi ideile în acțiuni? Ce anume îți trebuie ca să câștigi un pitch? Cum poți pune pe picioare un brand cu resurse limitate? Cum faci o prezentare convingătoare?”. Acestea sunt doar câteva întrebări la care se răspunde în carte.

  1. The Macintosh Way – Guy Kawasaki

Prima carte scrisă de Kawasaki, imediat după ce a părăsit Apple. Cartea oferă informații din interiorul diviziei Macintosh a companiei. Un ghid neobișnuit de marketing, cu sugestii care pot fi puse în aplicare indiferent de domeniul în care activezi.

No Comments

Post A Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.